.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرزند کروبی: پدرم لر است و به این راحتی مریض نمی شود

حسین کروبی با اشاره به نامه اخیر پدرش به رئیس مجلس خبرگان گفت:پدرم دلش برای هاشمی می سوزد از این رو به بهانه های مختلف تلاش می کند که او را از دیگران جدا کرده و به دامان مردم برگرداند.

به گزارش مشرق، حسین کروبی که در مراسم ختم یکی از اعضا حزب اعتماد ملی شاخه تهران شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم و در جمع برخی از حاضرین گفت : ما معتقدیم که هاشمی رفسنجانی باید هرچه زودتر راهش را از دیگران جدا کرده و به مردم ملحق شود و این به نفع خود هاشمی است.

فرزند کروبی تاکید کرد: آقای هاشمی باید خیلی زودتر از این‏ها تصمیمش را می گرفت و رودربایستی را کنار می گذاشت و حساب خود را از این‏ها جدا می‏کرد.مشکل آقای هاشمی این است که رودربایستی دارد. الان هم دیر نشده و او می تواند با یک اقدام عملی ثابت کند که هنوز در خط امام و با مردم است!

وی ادامه داد: هاشمی در ابتدای امر می تواند اعلام کند با توجه به اینکه در این مدت بدترین تهمت‏ها و شدیدترین حرف‏ها را نسبت به شخص ایشان و خانواده‏اش از سوی دولت و رئیس آن و برخی نهادهای فراقانونی و رسانه های وابسته به آنها وارد شده و هیچ کس هم با آنها برخورد نکرده به نشانه اعتراض به قم هجرت کند!

فرزند کروبی گفت: هاشمی رئیس مجلس خبرگان است و باید به وظایف قانونی و شرعی اش عمل کند و اگر نمی تواند به مردم اعلام کند و کنار برود.

کروبی با اشاره به اینکه پدرم هنوز به هاشمی علاقمند است گفت: پدرم دلش برای هاشمی می سوزد از این رو به بهانه های مختلف تلاش می کند که او را از دیگران جدا کرده و به دامان مردم برگرداند.

وی بدون نام بردن از خاتمی تصریح کرد: پدرم و خانواده اش تحت شدیدترین فشارها هستند اما عده ای قصد دارند به راحتی و پشت پرده با طرف مقابل معامله کنند. کسانی که برای این جنبش حتی یک سیلی نخوردند اما امروز در روز روشن خود را صاحب و مالک آن می دانند.

حسین کروبی خطاب به این افراد گفت: ما با شما مشکلی نداریم اما حق داریم بپرسیم در این مدت کجا بودید؟ چرا وقتی پدرم را زدند و به خانه ما حمله کردند صدایی از شما بلند نشد؟ آیا نمی توانستید بصورت لفظی هم شده این حادثه را محکوم کنید؟

وی در پایان درباره اخباری که درخصوص بیماری پدرش در جامعه مطرح است گفت: پدرم لر است و به این راحتی مریض نمی شود . او هر روز صبح نیم ساعت ورزش می کند و حتی از ما که فرزندانش هستیم سرحال تر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.553 seconds.